برگه

تصویر هاستینگ

معرفی بهترین افزونه های شبکه های اجتماعی در وردپرس

افزونه شبکه اجتماعی

آیا به دنبال اشتراک‌گذاری مطالب وردپرس خود در شبکه‌های اجتماعی می‌باشید؟ افزونه‌های شبکه اجتماعی به شما کمک می‌کند تا اینکار را به‌راحتی انجام دهید. تنوع این افزونه‌ها در مخزن وردپرس، آنقدر زیاد است که انتخاب از بین آن‌ها می‌تواند برای مبتدیان بسیار سخت باشد.در ادامه به معرفی 10 تا از بهترین افزونه شبکه اجتماعی در وردپرس خواهیم پرداخت.

پلاگین‌های شبکه‌های اجتماعی در وردپرس

مشکل اصلی اکثر افزونه‌های شبکه‌های اجتماعی وردپرس عملکرد آن‌ها می‌باشد. از آنجایی که این افزونه‌ها باید صفحات و اسکریپت‌های اضافی را بارگیری کنند، اغلب باعث کند شدن وبسایت شما می‌شوند.

به همین دلیل باید بهترین این افزونه‌ها را بر روی وب‌سایت خود نصب کنید تا تعادل را در سایت خود ایجاد کنید. یک افزونه شبکه‌ اجتماعی با بسیاری از ویژگی‌هایی که دارد، می‌تواند در صورت کند کردن سایت شما، بر روی تجربه کاربران تأثیر گذارد. اضافه کردن گزینه‌های کمتری در سایتتان، می‌تواند بهم‌ریختگی را کاهش دهد و تجربه کاربری بهتری را ارائه دهد.

نحوه اشتراک گذاری مطالب وب‌سایت در شبکه‌های اجتماعی

۱- افزونه Shared Counts

افزونه شبکه اجتماعی

افزونه شبکه اجتماعی Shared Counts، افزونه‌ای با عملکردی سریع است که استفاده از آن بسیار ساده می‌باشد. این افزونه از تعداد محدودی از شبکه‌های اجتماعی محبوب پشتیبانی می‌کند. این شبکه‌ها عبارت اند از :

  • Facebook
  • Twitter
  • Google+
  • Stumbleupon
  • Pinterest
  • Yummly
  • LinkedIn

در این افزونه می‌توانید چندین سبک برای چینش دکمه‌ها انتخاب کنید. همچنین می‌توانید مکانی را برای نشان دادن این دکمه‌ها (قبل یا بعد از محتوا) به صورت دستی مشخص کنید. این امکان نیز وجود دارد که برای انواع پست های سفارشی آن را فعال کنید.

۳- افزونه Sassy Social Share

Sassy Social Share

این افزونه از اکثر شبکه‌های اجتماعی پشتیبانی می‌کند. شما می‌توانید دکمه‌های این افزونه را به صورت شناور به نوشته‌های خود اضافه کنید. افزونه Sassy Social Share نیز مانند اغلب افزونه‌های دیگر شبکه‌های اجتماعی، توانایی نمایش تعداد اشتراک‌گذاری‌ها را دارد. این افزونه سه نوع سبک برای دکمه‌ها ارائه می‌دهد.

۴- افزونه AddtoAny

AddtoAny

افزونه شبکه اجتماعی AddtoAny ابزاری ساده برای اشتراک‌گذاری است که از بسیاری از شبکه‌های اجتماعی پشتیبانی می‌کند. افزونه AddtoAny تعداد اشتراک‌گذاری‌ها را از طریق اتصال به Google Analytics نمایش می‌دهد.

گوگل آنالیتیکس چیست؟ معرفی ابزار آماری قدرتمند گوگل

یکی دیگر از امکانات جالب این افزونه، در اختیار قرار داد دکمه اشتراک گذاری جهانی است که با کلیک بر روی آن مطلب موردنظر به طور همزمان در تمام شبکه‌های اجتماعی اشتراک‌گذاری می‌شود.

۵- افزونه MashShare

MashShare

MashShare یکی از بهترین افزونه‌ های رایگان وردپرس است که تنظیمات آن به میزان زیادی قابل سفارشی‌سازی است. سرویس رایگان این افزونه از شبکه‌های اجتماعی اصلی مانند فیسبوک، توییتر و ایمیل پشتیبانی می‌کند. با MashShare Social Networks Add-on می‌توانید پشتیبانی از شبکه‌های اجتماعی دیگر مانند +Google، پینترست، Reddit، LinkedIn، WhatsApp و بسیاری دیگر را دریافت کنید.

همچنین نسخه رایگان افزونه MashShare از دکمه‌های اشتراک‌گذاری، پاپ‌آپ‌های اشتراک ویدئو، نوار چسبنده اشتراک‌گذاری، بیشتر ابزارک‌های اشتراک‌گذاری نوشته‌ها، AMP و بسیاری موارد دیگر پشتیبانی می‌کند و با URL کوتاه و گوگل آنالیتیکس ادغام شده است. به علاوه Add-on‌های رایگانی دارد که می‌توانید ویژگی‌های بیشتری داشته باشید.

۶- افزونه Social Icons Widget by WPZoom

Social Icons Widget by WPZoom

با استفاده از این افزونه می‌توانید، آیکون‌های رسانه‌های اجتماعی را به سادگی به نوارکناری سایت وردپرسی خود اضافه نمایید. این افزونه، سه استایل دایره‌ای، مربع و یا با حاشیه‌های گرد را برای آیکون‌ها در نظر می‌گیرد.

بعد از نصب و فعال‌سازی افزونه، باید به بخش نمایش » ابزارک‌ها مراجعه نمایید. سپس ابزارک‌های آیکون‌های اجتماعی را به ستون کناری اضافه نمایید. جهت اضافه نمودن یک شبکه اجتماعی جدید، روی افزودن بیشتر (add more) کلیک کنید.

۷- Social Warfare

افزونه شبکه اجتماعی

Social Warfare یکی از افزونه های شبکه اجتماعی است که در واقع یک راه‌حل کامل اجتماعی است. این افزونه دکمه‌های محبوب‌ترین شبکه‌های اجتماعی شامل توییتر، فیسبوک، پینترست و بسیاری موارد دیگر را دارد. دارای گزینه‌های متعدد برای موقعیت‌های قرارگیری دکمه‌ها می‌باشد.

اگر ویژگی‌های بسیار بیشتری می‌خواهید، می‌توانید از افزونه Social Warfare Pro استفاده کنید. Social Warfare Pro یک افزونه بصری شگفت‌انگیز است که امکان دسترسی به ویژگی‌های بسیار متنوعی را می‌دهد. این افزونه از شبکه‌های اجتماعی محبوب پشتیبانی کرده و با بسیاری از قالب‌های وردپرس به خوبی کار می‌کند.

برخی از ویژگی‌های این افزونه عبارتند از:

  • ویژگی کشیدن و رها کردن برای اضافه/حذف شبکه‌های اجتماعی
  • نمایش تعداد اشتراک‌گذاری توییتر
  • اضافه کردن دکمه‌های اشتراک گذاری در بالا یا پایین محتوا
  • اضافه کردن دکمه‌های اشتراک‌گذاری شناور
  • پشتیبانی از URL کوتاه و ردیابی آنالیتیکس برای مشاهده اینکه چه میزان از ترافیک شما مربوط به شبکه‌های اجتماعی است
  • اضافه کردن دکمه Pin It به تمام تصاویر وبسایت شما
  • پشتیبانی از دکمه WhatsApp

اگر به دنبال افزونه‌ای هستید که هم برای دسکتاپ و هم موبایل کار کند، افزونه Social Warfare مناسب شما است.

۸- افزونه Instagram Feed

افزونه شبکه اجتماعی

افزونه Instagram Feed یکی از بهترین افزونه‌های اینستاگرام وردپرس است. با استفاده از آن می‌توانید عکس‌های اینستاگرام خود را در وردپرس نشان دهید. این افزونه به شما امکان نمایش آخرین عکس‌های اینستاگرام را در وردپرس می‌دهد. ابتدا باید یک دسترسی اینستاگرام بسازید. سپس می‌توانید از شورت کدهای موجود برای نمایش فید در هر جایی از سایت خود استفاده کنید.

همچنین به شما اجازه می‌دهد با سفارشی‌سازی پارامترهای شورت کد چندین فید بسازید. برای ساخت یک فید نیز می‌توانید چندین اکانت اینستاگرام را فچ کنید.

۹- Better Click To Tweet

افزونه شبکه اجتماعی

شاید تاکنون برای شما پیش آمده باشد که قسمت‌های نقل قول را در بسیاری از سایت‌ها مشاهده نموده باشید که این امکان را برای شما فراهم نموده‌اند که بتوانید به راحتی آن نقل‌قول‌ها را در توئیتر به اشتراک بگذارید. افزونه شبکه اجتماعی Better Click To Tweet این اجازه را به شما می‌دهد که جعبه‌های نقل‌قول توئیت را در پست‌های وردپرسی خود اضافه نمایید

۱۰- افزونه Social Pug

افزونه شبکه اجتماعی

Social Pug یکی از بهترین افزونه‌ شبکه‌های اجتماعی وردپرس است که به شما امکان نمایش دکمه‌های شبکه‌های اجتماعی را به صورت مستطیلی یا دایره‌ای می‌دهد. نسخه رایگان این افزونه از پنج شبکه اجتماعی شامل فیسبوک، توییتر، Google+، پینترست و لینکدین پشتیبانی می‌کند. این دکمه‌ها می‌توانند در بالا یا پایین محتوا یا به صورت نوار شناور در چپ یا راست صفحه قرار بگیرند.

با ارتقا افزونه به نسخه Pro آن 11 شبکه اجتماعی دیگر و گزینه‌های پیشرفته‌تری مانند ایمیل و پرینت نیز اضافه می‌شود. نسخه Pro افزونه، گزینه‌ای برای نمایش دکمه‌های اشتراک‌گذاری از طریق پاپ آپ را نیز ارائه می‌دهد.

.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *